IN-TRINITY SU MARGARITA

APIE IN TRINITY 

  • Dirbant su „In Trinity“ lenta vienu metu apkraunama daug kūno raumenų.
  • Nuolydis suteikia galimybę aktyvuoti blauzdos, sėdmenų ir galinius šlaunies raumenis. 
  • Kadangi vienas lentos galas yra aukščiau nei kitas, ant lentos atliekami dinamiški judesiai aktyvuoja ekscentrinį raumenų susitraukimą, kuomet raumuo pailgėja, o vėliau grįžta į natūralią savo būseną. Ši fazė dar žinoma negatyvios judesio fazes pavadinimu. Judesiams tempiantis, jie įgyja nemažai jėgos, tad būtent ekscentrinės fazės metu išvystoma didžiausia jėga. Ant lentos tai pasiekti lengviau nei ant žemės. 
  • Į programą įtrauktos lazdelės suteikia lengvą pasipriešinimą ir prailgina rankos judesį. Jos gerina pusiausvyrą ir koordinaciją.
  • Lengvai prie lentos pritvirtinami diržai, atliekant sudėtingus pratimus, padeda išlaikyti stabilumą. 
  • Ergonominiai turėklai prailgina lentos ilgį ir sukuria galimybę tempimo pratimus atlikti giliau ir efektyviau, o taip pat skatina išbandyti naujus, dar niekur ir niekada nebandytus judesius. 
  • Lenta yra smėlio laikrodžio formos, o tai suteikia galimybę patogiai ant jos sėdėti. 
  • Negatyvia erdve vadinamas tarpas tarp lentos ir žemės suteikia galimybę treniruotės metu pralplėsti judesių galimybes, kurių nebūtų, jei sportuotumėte ant žemės.

    KAM TINKA?

  • „In Trinity“ treniruočių programa pritaikoma įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, tad šią naujovę Lietuvoje gali išbandyti kiekvienas, dinamiško ir nenuobodaus sporto.

Margarita

X